Beschrijving
Titel: Sponsoring als communicatie-instrument / Communicatie memo / 15 Auteur: W.J.P.M. Lokerman ISBN: 9789026731006 Conditie: Used Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag? Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecreëerd door communicatie. Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel meer dan alleen een naam verbinden aan een project! Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en gesponsorden.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
We checken alle boeken eigenhandig
Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
30 dagen retourgarantie
Kenmerken: Kopen in Antwerpen